RUANG PERTANYAAN


ShoutMix chat widget

Friday 9 April 2010

SELAMAT MEMBELI YA...

Assalamualaykum wrhmt dan salam sejahtera kepada semua pembaca.


Hikmah tak nak cite panjang-panjang, just nak nyatakan kembali, tujuan blogspot ni dibina untuk memudahkan maklumat disampaikan kepada pembeli..

Hikmah berbesar hati untuk membantu kawan-kawab yang ingin membeli barangan dari United Kingdom. Hikmah sediakan beberapa link kat bawah ni, dimana kawan-kawan boleh membeli belah secara online.

*** PEMBELIAN MELALUI ONLINE ***

Antara sebab kenapa hikmah sediakan link ni adalah;

1. Supaya kawan-kawan sendiri dapat memilih dan melihat sendiri gambar barangan yang disukai disamping mengetahui sendiri maklumat yang disediakan oleh website tersebut.

2. Harga yang dinyatakan oleh website sebagai guideline kepada kawan-kawan untuk membeli. Pastikan juga harga tersebut perlu ditambah dengan harga delivery, sebab kita menggunakan perkhidmatan online.

Link tersebut adalah seperti dibawah:

http://www.argos.co.uk

http://www.amazon.co.uk

http://www.shukr.co.uk


Ini adalah antara link yang biase saya gunakan untuk membeli secara online. Banyak lagi link lain yang boleh kawan-kawan search di internet berdasarkan barangan apa yang kawan-kawan inginkan.

1 comment:

  1. hye..i bce from ur blog bout buy from online from uk..then paymnt cmner ye?coz im quite interested..through u ke cmne?

    ReplyDelete