RUANG PERTANYAAN


ShoutMix chat widget

Saturday 10 April 2010

NASIHAT SAYA.....

* Sebelum kawan-kawan ingin membeli barangan dari UK, lihat dulu laman web yang disediakan. Baca kelebihan dan kekurangan barang dengan lihat pada comment pembeli yang lama (sekiranya ada)

* Check dahulu barangan yang dibeli samada dari segi harga barang, harga pos dan sebagainya.

* Beli lah barangan yang sukar diperolehi di Malaysia, yang unik, atau yang lebih murah dibeli disini. Juga barangan seperti cenderahati dan sebagainya. Saya di Scotland, jadi kawan-kawan juga boleh dapatkan fridge magnet dan key chain atau cenderahati lain.

* Sila lihat term and condition disebelah ye =)

* Saya lebih cadangkan kawan-kawan untuk beli barangan baru, bukan second hand, ini kerana saya bimbang jika barang tersebut tidak memenuhi citarasa kawan-kawan. Walaubagaimanapun, jika kawan-kawan peminat buku, saya amat suggestkan kawan-kawan beli buku disini.. dan semestinya buku English language la.. hehe..

* Saya mungkin agak malas bab2 mengupdate blog ni..jadi ape sahaje persoalan boleh dinyatakan di ruang pertanyaan.. sekiranya perlu, barulah saya update blog ini..


SELAMAT MEMBELI.... =)

No comments:

Post a Comment